Rekordowe roczne wyniki Wakacje.pl

Blisko 17 mln zł przychodu i ponad 570 tys. zł zysku wypracował w 2004 Portal Turystyczny Wakacje.pl

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kolejny rok, najlepiej rozpoznawalnego Internetowego biura podróży w Polsce zakończył się finansowym sukcesem. Firma podwoiła roczne obroty i zyski. Wakacje.pl opublikowały raport finansowy z działalności turystycznej w roku 2004 - czytamy w komunikacie przesłanym wortalowi Wirtualnemedia.pl.

Plany handlowe Portalu zakładały osiągnięcie w całym roku progu 16 mln zł przychodu. W rzeczywistości, udało się je przekroczyć o ponad 700 tys. zł i osiągnąć wartość 16 728 tys. zł. Wysokość przychodów Wakacje.pl za rok 2004 w stosunku do roku 2003 wzrosła o ponad 259%, a w stosunku do roku 2002 aż o ponad 522%.

Podobnie optymistyczny jest bilans zysków. Raport końcowy wykazał zysk netto w wysokości 570 tys. zł – To ponad dwa razy więcej niż rok temu i ponad 9 razy więcej niż w 2002 roku – cieszy się z sukcesu Mariusz Panek, Wiceprezes Zarządu Wakacje.pl – Takie wyniki, osiągane przez kilka lat z rzędu oznaczają, że wybraliśmy słuszną drogę w biznesie i poruszamy się w nim z wielką znajomością branży, a jednocześnie wyważoną precyzją – dodaje Panek.

Dane analityczne Portalu wskazują, że średnia wysokość jednej rezerwacji w roku 2004 wyniosła 4018 zł. Bezwzględnie, największa ilość zakupów finalizowana została za pośrednictwem przelewów bankowych. Operacje tego typu stanowiły w rachunku rozliczeniowym firmy 82,42%. Na drugim miejscu znalazła się płatność elektroniczna za pomocą kart kredytowych z wynikiem 13,14%. Ostatni, jednak ciągle rozwijający się sposób regulowania handlowych należności, to płatność elektroniczna tzw. Transferem. Jej wysokość wyniosła 4,44%.

Miniony rok to czas wyraźnego wzrostu zaufania klientów do marki Portalu. - W roku 2002 z sukcesem i zadowoleniem pomogliśmy zorganizować wypoczynek 2195 osobom. Rok później były to już 3854 osoby, a w roku 2004 zyskaliśmy zaufanie 8504 klientów – wylicza Andrzej Glapiak, PR Manager Portalu. – Nasi klienci wiedzą, że Wakacje.pl to silny i stabilny partner na rynku turystycznym, a  ta świadomość nas cieszy najbardziej.

Z myślą o rozwoju firmy jej właściciele postanowili całość zysku zainwestować w jej unowocześnianie. – Jesteśmy obecnie w fazie rozwoju samej organizacji oraz przygotowań i prób technicznych usprawniających kolejne kanały komunikacji dla naszych klientów – informuje Michał Kaczorowski, Prezes Zarządu Wakacje.pl. – Przyznaję, że ponad 60% procent wypracowanego zysku przeznaczyliśmy na celowe inwestycje rozwojowe.Najważniejsze cele rozwojowe firmy w roku 2005 to rozbudowa wielokanałowego Contact Center,   rozbudowa systemu CRM oraz podnoszenie zawodowych kwalifikacji zespołu specjalistów, doradców i konsultantów.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą