Rekordowe wyniki Wirtualnej Polski

W pierwszym kwartale 2006 Wirtualna Polska osiągnęła ponad 20% marżę EBITDA oraz wypracowała zysk netto stanowiący ponad 10% wartości przychodów.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

To pierwsze w historii WP tak pozytywne wskaźniki finansowe - podano wczoraj w komunikacie praowym.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych w pierwszym kwartale 2006 roku. Nasze przychody w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku wzrosły o blisko 70%, a jeszcze większą dynamikę wykazała sprzedaż reklamy, której wzrost wyniósł 74%. Osiągnęliśmy też marżę EBITDA przekraczającą 20%. To najlepszy wynik w historii spółki. – mówi Dominika Herburt-Heybowicz, Członek Zarządu Wirtualnej Polski.

W 1. kwartale 2006 roku Wirtualna Polska nie tylko uzyskała bardzo dobre wyniki sprzedaży, ale co najważniejsze wypracowała zysk netto stanowiący ponad 10% wartości przychodów. Jest to niewątpliwy sukces, gdyż w analogicznym okresie 2005 spółka generowała jeszcze straty. WP zwiększyła również wydatki inwestycyjne, które w pierwszym kwartale 2006 były prawie dwukrotnie wyższe od wydatków z 2005 roku.

Na wyniki finansowe w dużej mierze wpłynęła aktywność naszego biura sprzedaży. W ciągu ostatnich miesięcy wprowadziliśmy kilkanaście nowych form reklamowych, bardzo często jako pierwsi w Polsce, a nawet na świecie. Obecnie, oferujemy klientom najszerszą w polskim Internecie listę produktów reklamowych, która liczy już kilkadziesiąt pozycji. Warto tu podkreślić, że elastyczność w dziedzinie tworzenia kampanii na konkretne zapotrzebowanie klientów jest naszą dewizą. – dodaje Dominika Herburt-Heybowicz.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą