Liderem kanałów tematycznych w lipcu* 2009 roku była telewizjaTVN 24 - wynika z najnowszych danych TNSOBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
W porównaniu z 2008 rokiem TVN 24 zanotowała wzrost udziału wrynku o 0,09 punktu proc. do poziomu 4,20 proc.. Drugi kanał wrankingu - Disney Channel - zyskał 0,29 punktuproc. (1,41 proc.), utrzymując pozycję lidera kanałów dziecięcych(tuż za nim Jetix, Mini Mini i Cartoon Network).
Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybieraliVivę Polska (za nią 4 fun TV i MTV Polska) asportowych Eurosport (0,64 proc. udziału w rynku -0,56 proc. przed rokiem).
W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacjikomercyjnych, pozycję lidera utrzymała telewizja TVN 24.
W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym lideremTVN24 - na drugim miejscu AXN.
*dane do 30 VII












