Renault wspiera Dacię Logan kampanią produktową

Do początku listopada potrwa kampania Renault Polska wspierająca Dacię Logan.

Media&Marketing Polska
Media&Marketing Polska
Udostępnij artykuł:

Mediaplan kampanii obejmuje telewizję, prasę codzienną i magazyny. Grupą docelową kampanii prowadzonej pod hasłem: "Dacia Logan. Logiczny wybór", są mężczyźni w wieku 40-64 lata, mieszkający na wsi oraz w małych i średnich miastach. Celem kampanii jest poinformowanie o zaletach samochodu Dacia, m.in. o dużym bagażniku i sprawdzonych silnikach konstrukcji Renault. Dodatkowym argumentem jest 3-letnia gwarancja i cena pierwszego przeglądu.

Kampanię przygotowały Publicis Polska i Carat Polska.

Media&Marketing Polska
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online