Reserved przeprasza i wycofuje bożonarodzeniową koszulkę z „odkupieniem win”

Z oferty marki odzieżowej Reserved (należącej do LPP) wycofana została koszulka pokazująca Świętego Mikołaja i renifera pijących wino oraz napis „odkupienie win”. W weekend koszulkę skrytykowała dziennikarka Agata Puścikowska. - Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć - zapewniło Reserved.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Reserved przeprasza i wycofuje bożonarodzeniową koszulkę z „odkupieniem win”

Agata Puścikowska w sobotę na swoim fanpage’u facebookowym napisała, że koszulkę ze Świętym Mikołajem i reniferem pijącymi wino oraz napisem „odkupienie win” zauważyła, robiąc zakupy w sklepie Reserved.

- Z przykrością zauważyłam, że macie specyficzne poczucie humorku, które uderza we wrażliwość zarówno moją, jak i moich bliskich. Heheszki z pijanego czerwonego pajaca to akurat kwestia gustu. O gustach się nie dyskutuje, chociaż grafika słaba - oceniła.

Puścikowska stwierdziła, że z powodu tej koszulki nie będzie już kupować ubrań Reserved. - podpis to nie dowcipna gra słów, jak pewnie będziecie tłumaczyć, lecz prymitywne granie na wartościach bliskich wielu Polakom. Niesmaczne, głupie, niepotrzebne. Marketing, który mruga oczkiem do części klientów, a pluje na innych, to zły pomysł. Bez żalu więc. Żegnam. A byłam stałym klientem od lat - napisała.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/reserved-zrywa-wspolprace-model-victora-stadnichenkoy-zle-wypowiedzial-sie-o-kobietach,7170425728706689a ##

- Te pijackie koszulki i ornamentyka, mimo wszystko skierowana do młodych, jest też sprzeczna z obowiązującym prawem dotyczącym wychowania w trzeźwości. Czasy są trudne, oczywiście. Ale warto promocję robić inteligentnie. Wasz target to nie tylko pijana młodzież, która w poważaniu ma szacunek i wartości. Podstawą przetrwania  czasie kryzysu jest szanowanie stałego klienta. Najwyraźniej, czasy takie, że i o podstawy trudno - skomentowała dziennikarka.

 

Wpis Agaty Puścikowskiej szybko zyskał dużą popularność - pojawiło się pod nim 1,8 tys. komentarzy, został udostępniony ponad 230 razy.

Reserved przeprasza i  wycofuje koszulkę

W poniedziałek marka Reserved w komentarzach odniosła się do krytycznych opinii o koszulce. - Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie mieliśmy na celu obrażenia niczyich uczuć - zapewniła.

- Ze względu na to, że nadruk rzeczywiście można odczytać dwuznacznie, podjęliśmy decyzje o wycofaniu tego modelu ze sprzedaży w naszym sklepie internetowym oraz salonach stacjonarnych - poinformowało Reserved.

- Napisałam na profilu autorskim swoje zdanie na temat "wybitnej" koszulki od @reserved_brand GRZECZNIE. Nagle zlecieli się "obrońcy" spod znaku chamstwa, braku logiki i piorunka. Miejmy tylko nadzieję, że to przypadkowe trole, a nie dzialanie firmy - zaznaczyła Agata Puścikowska w poniedziałek na Twitterze. - Napisała również do mnie firma @reserved_brand. Przeprosili. Ok. Nadal natomiast trwa zmasowana histeria na moim autorskim profilu na fb. Cóż. Niektórzy muszą się jeszcze wiele nauczyć zarówno o wolności słowa, jak i wolnym wyborze. Zamykam temat - dodała.

Reserved ma 440 sklepów

Reserved to najpopularniejsza marka odzieżowa firmy LPP. Na koniec lipca br. działały 442 jej sklepy (o 12 mniej niż rok wcześniej) o łącznej powierzchni handlowej 670 tys. metrów kwadratowych (wobec 634 przed rokiem).

Do LPP należą też marki odzieżowe Cropp, House, Mohito i Sinsay. W trzecim kwartale bieżącego roku obrotowego, czyli od sierpnia do października br., przychody sprzedażowe firmy zwiększyły się o 5 proc. do 2,45 mld zł, a przychody tylko z e-commerce poszły w górę o 93 proc. do 463 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska