Według badania Radio Track od kwietnia do września 2025 roku RMF FM miało 35,1 proc. udziału w rynku słuchalności w aglomeracji śląskiej. Rok do roku wynik rozgłośni wzrósł o 0,3 pkt proc., czyli 0,9 proc.
Żadna z pozostałych rozgłośni nie przekracza pułapu 10 proc. udziału. Zajmujące drugą pozycję Radio ZET zanotowało spadek o 0,3 pkt proc. (3,8 proc.) do 7,5 proc., a trzecie Antyradio – o 1,2 pkt proc. (15,8 proc.) do 6,4 proc.
Dla porównania: w skali całego kraju od lipca do września br. RMF FM1 miało 29 proc. udziału w rynku słuchalności, Radio ZET – 14,6 proc., a Antyradio – 2,5 proc.

W aglomeracji śląskiej parę rozgłośni zanotowało duże spadki w nowej fali Radia Track. Wynik Radia Złote Przeboje poszedł w dół o 1,6 pkt proc. (29,6 proc.) do 3,8 proc., Radia TOK FM – o 1,8 pkt proc. (36 proc.) do 3,2 proc., zaś Meloradia – o 0,8 pkt proc. (34,8 proc.) do 1,5 proc.
Jeszcze mocniej zmalały wynik kilku stacji zamykających ranking. O ponad połowę w dół poszła słuchalność Radio Express FM (z 1,6 do 0,5 proc.), Chillizet (z 0,7 do 0,3 proc.) oraz Polskiego Radia 24 (z 0,6 do 0,2 proc.).
Polskie Radio Katowice na czele stacji regionalnych
Za to wynik Radia Piekary podskoczył z 2,8 do 4,1 proc., czyli o 46,4 proc. Radio Silesia osiągnęło wzrost o 34,8 proc. do 3,1 proc., Radio Fest – aż o 114,3 proc. do równych 3 proc. Przy czym najpopularniejszą rozgłośnią regionalną pozostaje Polskie Radio Katowice, mimo spadku z 5,3 do 4,5 proc.
Udział Radia Pogoda podskoczył z 1,8 do 2,5 proc., Jedynki – z 1,9 do 2,5 proc., VOX FM – z 1 do 1,7 proc., Dwójki – z 0,6 do 1,2 proc., zaś RMF Classic – z 1,2 do 1,7 proc.













