Kolejny road-show - promocja aut ciężarowych Mercedes-Benz (w ramach projektu „Nowy Actros Road Show”) to długofalowy projekt prowadzony od 2011 r. i liczący w sumie ponad 80 wydarzeń na terenie całego kraju. Właściciele firm transportowych mieli unikatową możliwość jazd testowych oraz zapoznania się ze specyfiką techniczną i możliwościami aut. Projekt angażował również sieć dealerską, dzięki czemu eventy były doskonałą formą budowania relacji z obecnymi i przyszłymi Klientami firmy.
W maju realizowany był także cykl eventów promujących Autoryzowane Serwisy samochodów ciężarowych Mercedes-Benz. Akcje miały charakter pikników piłkarskich i zorganizowane były w 10-ciu punktach dealerskich. Celem eventów było zaproszenie stałych Klientów marki oraz ich rodzin na dzień otwarty z Autoryzowanym Serwisem Mercedes-Benz, podczas którego odwiedzający mogli nie tylko zwiedzić cały serwis oraz zapoznać się ze standardami obsługi sieci serwisowej pojazdów ciężarowych Mercedes-Benz, ale również sprawdzić swoją formę trenując z byłymi reprezentantami Polski w piłce nożnej przed nadchodzącymi rozgrywkami Euro. Gośćmi specjalnymi byli: Tomasz Iwan, Piotr Świerczewski, Tomasz Kłos, Maciej Żurawski.

„Podejmij wyzwanie japońskiego zawodnika” to motyw przewodni „Fuso Tour” – serii eventów odbywających się na terenie kraju, skierowanych do właścicieli firm transportowych oraz potencjalnych Klientów pojazdu Mitsubischi Fuso Canter. Wyzwanie podejmowane było na trasach z zadaniami specjalnymi. Przeszkody do pokonania fokusowane były na główne walory pojazdu – zwrotność , ładowność i łatwość obsługi. Emocje współzawodnictwa sięgnęły zenitu, a najlepsi, którzy zmierzyli się z wyzwaniami otrzymywali nagrody.
Na drugą połowę roku Live Marketing Concept przygotowuje już kolejne wydarzenia typu road shows.











