Robert Niczewski - partnerem zarządzającym Liberty Group

Robert Niczewski , zrezygnował od maja br. z dalszej współpracy z giełdowym producentem napojów HOOP SA, obejmując funkcję partnera zarządzającego agencji PR - Liberty Group

masz
masz
Udostępnij artykuł:

R.Niczewski rozpoczął współpracę z HOOP SA w 2002 roku i był odpowiedzialny za działania PR oraz Investor Relations podczas oferty publicznej spółki w 2003 roku. Podczas 3-letniej współpracy zajmował się działaniami wizerunkowymi HOOP SA na poziomie korporacyjnym oraz produktowym (Arctic, Hoop Cola). R.Niczewski jednocześnie pełnił funkcję rzecznika prasowego HOOP S.A. odpowiedzialnego za kontakty z przedstawicielami mediów międzynarodowych. Był jednym ze współautorów realizacji projektu kampanii wizerunkowej Arctic prowadzonej z udziałem Cindy Crawford w 2003 i 2004 roku.   Obejmując stanowisko partnera zarządzającego Liberty Group od czerwca br., Niczewski będzie odpowiedzialny za dlaszy rozwój agencji PR - Liberty Group i poszerzenie bazy  klientów oraz rozszerzenie współpracy z partnerami zagranicznymi. 

Do końca czerwca br. Niczewski ma podpisać umowę ramową o reprezentowaniu jednej z najlepszych firm typu Crisis Management w Europie - brytyjskiej Regester & Larkin. To będzie wstęp do większego zaangażowania się w rynek specjalistycznych szkoleń PR dla naszych klientów. Już obecnie firma prowadzi dwa projekty z zakresu zarządzania ryzykiem dla naszych zagranicznych klientów. Liberty Group pozyskała w ostatnich dniach nowych klientów: amerykański fundusz finansowy oraz amerykańskiego inwestora rynku nieruchomości - czytamy  w komunikacie prasowym.

Pozyskanie nowych klientów nie oznacza jednak rozbudowy struktur firmy, która pozycjonuje się jako boutique konsultingowy PR. Liberty Group działa na rynku od 2002 roku i zatrudnia 5 konsultantów pracując dla takich firm jak: Finlandia Polska, Germanos, Jelfa SA, Check Point Software Technologies, Philips Morris Polska.

- ''Działamy jako konsultanci zajmując się bardzo wąskim wycinkiem rynku PR: Corporate & Public Affairs oraz Crisis Management. Od roku zauważalny jest wyraźny wzrost rynku w zakresie szkoleń kryzysowego PR i chcemy wykorzystać potencjał jaki daje nam współpraca z najlepszymi w tej branży w Europie. Rozmowy jakie prowadziliśmy z firmami zajmującymi się tą specjalizacją trwały ponad 4 miesiące i ostatecznie doprowadziły do zawarcia porozumienia z brytyjską firmą Regester & Larkin, która jest niekwestionowanym liderem na rynku europejskim ''  - podsumowuje R.Niczewski.

Oprócz swoich podstawowych działań Liberty Group ma na koncie klika sukcesów, takich jak kampania wizerunkowa realizowana dla Finlandia Vodka z udziałem Andrzeja Mleczko. Projekt został uznany przez brytyjski PR WEEK za jeden z najlepszych projektów PR realizowanych w Polsce w 2004 roku. Jednocześnie agencja uznana została za jedną z czołowych (2 miejsce) firm zajmujących się zarządzaniem sytuacjami kryzysowymi w rankingu miesięcznika Home & Market (czerwiec 2004 r.)

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"