Jako interactive media director w Value Media Robert Stępniewski będzie zajmował się koordynacją działań online działu client service dla obecnych klientów. Objęte przez niego stanowisko to nowa funkcja w strukturach firmy. – Zdecydowaliśmy się na stworzenie tego stanowiska i powierzenie go Robertowi Stępniewskiemu ze względu na jego bogate doświadczenie. Chcemy też duży nacisk położyć na dalszy rozwój performance marketingu, w tym działań SEM i SEO – uzasadnia Bartłomiej Kamiński, managing director Value Media.
Robert Stępniewski poprzednio przez 10 lat pracował w agencji Hypermedia Isobar (wcześniej funkcjonującej pod nazwą Hypermedia), ostatnio pełniąc funkcję interactive media managera. Zajmował się m.in. zarządzaniem zespołem media planerów oraz przygotowywaniem i realizacją szkoleń z zakresu planowania mediów online dla klientów oraz wewnątrz firmy Odpowiadał również za bieżącą obsługę kluczowych klientów mediowych i rozwój performance marketingu.












