Rodzice oglądają więcej telewizji od nastolatków

Rodzice pooglądają w tym roku więcej telewizji, DVD i filmów wkinach niż nastolatki - wynika z badania firmy Integrated MediaMeasurement (IMMI)

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Z badania IMMI wynika, że kobiety w wieku 45-54 lat w obecnymroku przeznaczą 47,6 dnia na oglądanie telewizji, DVD i seansówfilmowych w kinach. Wśród mężczyzn z tej samej grupy wiekowejliczba czasu przeznaczonego na tego typu rozrywki ma wynieść 40,2dnia.

Z kolei u kobiet w wieku 35-44 lat wskaźnik ma wynieść 38,3dnia, a u mężczyzn w tym samym przedziale 33,9 dnia.

Dla porównania nastolatki w wieku 13-17 lat poświęca w bieżącymroku na oglądanie telewizji, DVD i filmów w kinie 33,35 dnia.

Według analityków z IMMI takie a nie inne wyniki badania sąskutkiem tego, że młodzież o wiele częściej korzysta z innych opcjioglądania treści wideo, np. poprzez komputery, gry czy iPody.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"