„Rodzina sama w domu” porażką TVP2. Reality-show oglądało tylko 200 tys. widzów

Nowy program „Rodzina sama w domu” oglądało średnio tylko 196 tys. osób. TVP2 w czasie emisji reality-show wypadła najsłabiej w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły  946 tys. zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Reality-show „Rodzina sama w domu” na antenie Dwójki oglądać można było w soboty o godz. 16.50, w okresie od 1 kwietnia do 27 maja br. Jego średnia oglądalność wyniosła 196 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 2,35 proc. w grupie 4+, 2,30 proc. w 16-49 i 2,27 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię familijny program zgromadził 22 kwietnia br. Śledziło go 293 tys. osób.

grafika

TVP2 w paśmie nadawania „Rodziny samej w domu” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca wówczas gł. „Teleexpress” i prognozę pogody, co przełożyło się na 16,56 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. „Misja pies” i „Kuchenne rewolucje”; 7,42 proc. udziału), a trzeci - Polsat („Ameryka marzeń” i „Kabaret na żywo”; 7,17 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najsłabiej spośród głównych konkurentów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/trzeci-sezon-programu-bake-off-ale-ciacho ##

grafika

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków familijnego formatu wyniosły 946 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online