Reality-show „Rodzina sama w domu” na antenie Dwójki oglądać można było w soboty o godz. 16.50, w okresie od 1 kwietnia do 27 maja br. Jego średnia oglądalność wyniosła 196 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 2,35 proc. w grupie 4+, 2,30 proc. w 16-49 i 2,27 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię familijny program zgromadził 22 kwietnia br. Śledziło go 293 tys. osób.

TVP2 w paśmie nadawania „Rodziny samej w domu” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca wówczas gł. „Teleexpress” i prognozę pogody, co przełożyło się na 16,56 proc. udziału. Drugi był TVN (gł. „Misja pies” i „Kuchenne rewolucje”; 7,42 proc. udziału), a trzeci - Polsat („Ameryka marzeń” i „Kabaret na żywo”; 7,17 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najsłabiej spośród głównych konkurentów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/trzeci-sezon-programu-bake-off-ale-ciacho ##

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków familijnego formatu wyniosły 946 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).











