„Rodzinnie, aktywnie i na luzie” w kampanii hoteli Scandic

Rusza wizerunkowa kampania reklamowa hoteli Scandic. Akcję - obejmującą internet i eventy - przygotowały firmy CAM Media i Advice.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania polskich hoteli z sieci Scandic - działających w Gdańsku i Wrocławiu - zachęca do korzystania z ich usług w letnie weekendy. Przekaz pod hasłem „Rodzinnie, aktywnie i na luzie” podkreśla, że hotele nie tylko oferują przestronne pokoje dostosowane do potrzeb rodziny, ale też zapewniają dzieciom specjalne kąciki zabaw i osobne menu. Natomiast layout „Eco weekend w sercu Gdańska i Wrocławia” ma symbolizować to, że w obiektach Scandic m.in. wykorzystywane jest oświetlenie LED, segregowane są śmieci, a do sprzątania używa się środków chemicznych z certyfikatem Green Globe Certification,.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje internet (serwisy lifestyle’owe, marketingowe, ekologiczne i lokalne) oraz eventy. Kreację kampanii - zaplanowanej na cały czerwiec - przygotowała agencja CAM Media, a zakupem mediów zajęła się firma Advice.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów