„Rolnik szuka żony” przekroczył 4 mln widzów, "Wiadomości" tuż za "Na dobre i na złe"

W zeszłym tygodniu największą oglądalnością w telewizji cieszył się tradycyjnie serial „M jak miłość”, a na podium znalazły się też „Wiadomości”. Najpopularniejszą pozycją rozrywkową pozostał „Rolnik szuka żony”, drugie miejsce zajął ponownie „Mam talent!”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
„Rolnik szuka żony” przekroczył 4 mln widzów, "Wiadomości" tuż za "Na dobre i na złe"
Uczestnicy i prowadząca programu „Rolnik szuka żony 2”

W okresie od 14 do 20 września br. najwięcej widzów zgromadził serial TVP2 „M jak miłość”. Jego odcinek z poniedziałku 14 września br. obejrzało 6,61 mln osób, a udział w rynku wyniósł 40,58 proc. - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął serial „Na dobre i na złe”, który do TVP2 przyciągnął 4,6 mln widzów przy 29,71 proc. udziału w rynku. Trzecie były niedzielne „Wiadomości” TVP1 (4,27 mln widzów; 26,95 proc. udziału).

„Rolnik szuka żony” był ponownie najwyżej sklasyfikowanym programem rozrywkowym, a w całym zestawieniu pojawił się na pozycji piątej. W niedzielę w Jedynce śledziło go 4,16 mln widzów, co dało stacji 26,43 proc. udziału w rynku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kto-poslubi-mojego-syna-ma-o-800-tys-widzow-mniej-niz-rok-temu ##

Nowy niedzielny serial TVP1 „Dziewczyny ze Lwowa” zajął w całym zestawieniu miejsce 10. z widownią na poziomie 3,5 mln osób i udziałem wynoszącym 20,63 proc.

Druga lokata wśród programów rozrywkowych należała do „Mam talent!” (pozycja 12. w całym rankingu), który w sobotę w TVN oglądało 3,26 mln osób przy 22,39 proc. udziału. Oczko niżej znalazł się show Polsatu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” (3,14 mln widzów; 22,01 proc. udziału).

W grupie komercyjnej 16-49 lat pozycję lidera także zajął serial „M jak miłość” z 2,43 mln widzów i 36,73-proc. udziałem. Na drugim miejscu znalazł się „Rolnik szuka żony”, który obejrzało w tej grupie 1,55 mln osób przy 21,94 proc. udziału.

Drugim najpopularniejszym programem rozrywkowym w grupie 16-49 okazały się emitowane w TVN „Kuchenne rewolucje” z widownią na poziomie 1,33 mln osób i  udziałem wynoszącym 20,89 proc. „Mam talent!” znalazł się oczko niżej (1,31 mln widzów; 22,50 proc. udziału).

Trzecia lokata w tej kategorii należała do „MasterChefa” (TVN; 1,21 mln oglądających; 19,28 proc. udziału). Czwarty był natomiast „The Voice of Poland” (TVP2; 1,17 mln; 19,36 proc.), a kolejne miejsce zajął reality-show „Top model” (TVN;  1,16 mln, 18,80 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela