Romeo i Julia - nowe oferty RRM-u

Od 12 października 2005 RRM wprowadziło dwie nowe oferty handlowe Romeo i Julia.

pr-matteo
pr-matteo
Udostępnij artykuł:

W skład Zet Romeo wchodzą: Radio Zet, Radiostacja oraz sieć Eska (35 stacji, w tym Eska Rock i Gold FM Toruń). Oferta ta skierowana jest głównie do słuchaczy w wieku 15-35 lat.

Zet Julia stanowią Radio Zet, Radio Wawa oraz Pakiet 44 stacji lokalnych. Główną grupą docelową tego produktu są osoby dorosłe, mieszkające w miastach.

Obie oferty ważne są do 31 stycznia przyszłego roku. RRM tłumaczy utworzenie nowych ofert sukcesem letniej propozycji – Barometru.

pr-matteo
Autor artykułu:
pr-matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"