Kampania programu mSaver, wprowadzonego kilka miesięcy do ofery mBanku i Multi Banku, podkreśla, że pozwala on oszczędzać pieniądze podczas ich wydawania. Jednocześnie startuje promocja dla nowych klientów, w ramach której dla środków do kwoty 10 tys. zł obowiązuje oprocentowanie w wysokości 9 proc.. Warunkiem skorzystania z tej oferty jest zadeklarowanie miesięcznych wpływów na poziomie 1 tys. zł na rachunek bieżący.
- Koncepcja kampanii programu mSaver oparta jest na prostym skojarzeniu związanym z oszczędzaniem. Symbolem systematycznego oszczędzania dla większości Polaków jest świnka-skarbonka. W naszym nowym spocie świnka jest bardziej realistyczna, a dzięki oszczędnościom, rośnie szybciej - opisuje Piotr Jakubowski, szef działu reklamy i zarządzania marką mBanku. - Naszym celem jest przedstawienie klientom prostych reguł oszczędzania na „zaokrągleniach” i przy każdej wykonanej transakcji, które charakteryzują mSavera - dodaje.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (spot z kilkoma alternatywnymi zakończeniami w kanałach takich jak m.in. TVN, TVP1, TVP2, Polsat, TVN24, Ale Kino, Canal+, Comedy Central, FOXLife, Polsat Cafe, TVP Kultura, Discovery), internecie (reklamy na największych portalach, w tym Facebooku, mailingi, pre-rolle w serwisach VoD, reklamy mobilne), kinach (sieci Cinema City i Multikino), na outdoorze (ponad 800 nośników, billboardówi citylightów, w największych miastach) oraz w formie reklam ambientowych i POS (standy w salonach Empik, naklejki w hipermarketach Tesco, reklamy w 120 fitness klubach i 50 największych biurowcach).

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Ambasada Brand Communication (Grupa Czteryczwarte), spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Flota Filmowa, a wyreżyserował Michał Gazda, natomiast media zaplanował dom mediowy MPG.











