Rośnie oglądalność drugiej serii 'Tok2Szok'

Nowe odcinki talk show Żakowskiego i Najsztuba przyciągają mniej widzów niż wydania jesienne, ale ich oglądalność systematycznie rośnie.

pp - AGB Nielsen Media Research
pp - AGB Nielsen Media Research
Udostępnij artykuł:

Cztery pierwsze odcinki drugiej serii programu „Tok2Szok”, emitowanego w TV4, oglądało średnio 282 tys. widzów, a udziały w rynku wyniosły 1,69 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. W grupie 16-49 program cieszył się jednak mniejszą popularnością, bowiem udziały TV4 w czasie jego emisji wyniosły 1,25 proc.

Jednak widownia „Tok2Szok” systematycznie rośnie. Podczas gdy pierwszy odcinek nowej serii, nadany 14 lutego, obejrzało tylko 196 tys. osób, to już wydanie z 8 marca przyciągnęło przed ekrany 344 tys. osób. 

Wszyscy 4+16-49DataAMRAMR %SHR %SHR %14-02-2007196 0150,54%1,13%0,92%21-02-2007276 3260,77%1,61%1,15%28-02-2007312 0070,87%1,95%1,01%07-03-2007344 5570,96%2,07%1,91%średnia282 1780,78%1,69%1,25%

Podczas emisji „Tok2Szok” (środy godz. 20:00 – 21:00) TV4 z udziałami w rynku wynoszącymi 1,69 proc. nieznacznie wyprzedza informacyjny kanał TVN24, którego udziały kształtują się na poziomie 1,65 proc. Ponad dwukrotnie lepsza od Czwórki jest natomiast regionalna Trójka. Z kolei w grupie 16-49 TV4 ma gorsze udziały zarówno od TVP3, jak i od TVN24. 

Wszyscy 4+16-49StacjaAMRAMR %SHR %SHR %TVP13 711 22610,31%22,14%21,13%TVP23 698 55410,28%22,07%22,89%Polsat2 972 0848,26%17,73%19,79%TVN3 702 60910,29%22,09%20,87%TVP3695 6031,93%4,15%2,84%TVN24276 2780,77%1,65%1,39%

Średnia widownia nowych odcinków „Tok2Szok” jest o ponad 100 tys. osób niższa niż średnia oglądalność pierwszej serii programu, która nadawana była na antenie TV4 od października do grudnia 2006 w środy o godz. 21.30. Oglądało ją wtedy przeciętnie 389 tys. osób przy udziałach w rynku na poziomie 2,83 proc. 

Wszyscy 4+16-49DataAMRAMR %SHR %SHR %04-10-2006409 5701,14%2,77%2,18%11-10-2006209 9720,58%1,43%1,04%18-10-2006405 7981,13%3,03%2,18%25-10-2006304 5710,85%2,31%1,16%01-11-2006288 4000,80%2,07%1,06%08-11-2006390 8401,09%2,94%2,00%15-11-2006429 6891,19%2,58%2,54%22-11-2006336 0770,93%2,58%1,43%29-11-2006399 0801,11%3,17%2,49%06-12-2006481 3211,34%3,62%2,32%13-12-2006566 4531,58%4,23%2,41%20-12-2006420 9751,17%3,39%2,37%średnia388 9751,08%2,83%1,93%

Niewiele mniejszą oglądalność niż środowe premiery „Tok2Szok” mają piątkowe powtórki programu, które emitowane są również o godz. 20:00. Dotychczas nadano w tym paśmie dwie powtórkowe emisje. Obejrzało je średnio 241 tys. widzów (udziały wyniosły 1,47 proc.). 

Wszyscy 4+16-49DataAMRAMR %SHR %SHR %16-02-2007324 5380,90%2,02%1,41%02-03-2007158 2200,44%0,93%0,53%średnia241 3420,67%1,47%0,97%

Wśród widzów programu „Tok2Szok” dominują kobiety, osoby powyżej 50 lat, mieszkańcy największych miast i wsi oraz osoby z wykształceniem średnim i podstawowym.

ADH %PłećMężczyźni42,44%Kobiety57,56%Wiek4- 9 3,95%10- 154,04%16 - 191,80%20 - 245,10%25 - 291,59%30 - 344,77%35 - 395,91%40 - 445,90%45 - 496,97%50 - 5410,58%55 - 5911,11%60+38,26%Wlk.miastaWieś24,84%< 50 tys.22,63%50-100 tys.13,55%100-200 tys.9,31%> 200 tys.29,67%ZawódTop management9,99%Pracownicy szczebla średniego13,72%Pracownicy fizyczni i rolnicy12,97%Emeryci47,82%Inne15,50%WykształceniePodstawowe35,57%Średnie30,52%Wyższe25,91%Inne8,00%

Program „TokSszok” to autorski talk show Jacka Żakowskiego i Piotra Najsztuba, który nadawany jest na antenie TV4 od października 2006 roku. Wcześniej audycja pod tytułem „Tok-szok" emitowana była w TVP (od 1997 do 1998 roku) i w Polsacie (lata 1998 – 1999).

pp - AGB Nielsen Media Research
Autor artykułu:
pp - AGB Nielsen Media Research
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"