Rośnie oglądalność reklam wideo w internecie

W ostatnich trzech miesiącach zeszłego roku o ponad 50 proc. w ujęciu rocznym wzrosła globalna liczba wyświetleń reklam wideo opublikowanych w internecie - wynika z danych firmy analitycznej Visible Measures.

km
km
Udostępnij artykuł:

W IV kwartale 2013 roku użytkownicy z całego świata 2,71 miliarda razy odtworzyli w sieci reklamy wideo marek, wobec 1,78 miliarda razy w analogicznym okresie roku 2012.

Jeszcze wyższy, blisko 60-proc. wzrost, odnotowano w porównaniu z III kwartałem, w którym odnotowano spadek do 1,71 miliarda wyświetleń.

grafika

Największą liczbę wyświetleń w IV kwartale miały reklamy wideo opublikowane online przez marki z branży elektronicznej - 365 milionów. Najpopularniejszymi kampaniami z tego sektora były "Galaxy 11" Samsunga oraz "How Will You GoPro?" marki kamer wideo GoPro.

Na drugim miejscu znalazły się reklamy marek z branży motoryzacyjnej (308,3 mln wyświetleń), na czele z kampaniami Volvo Trucks i Dodge'a.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"