Co będziecie musieli zrobić? Wasze zadanie to opracowanie koncepcji wykończenia wnętrz placówek Rossmann biorąc pod uwagę najbardziej prestiżowe lokalizacje. Do wykonania będzie prezentacja multimedialna, plansza wystawowa, a także opis idei danego rozwiązania.
Komisja konkursowa wyłoni najlepszą pod względem architektonicznym, wizualnym i użytkowym koncepcję wykończenia wnętrza sklepu. Przygotowane są atrakcyjne nagrody finansowe. Zwycięzca otrzyma 10 tys. zł. Osoba, która zajmie 2. miejsce - 7 tys. zł, a za 3. miejsce przewidziano nagrodę w wysokości 5 tys. zł.
Do konkursu zapraszamy osoby aktualnie studiujące na wszystkich kierunkach architektonicznych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
Konkurs rozpoczniemy 10.04.2017 r. Na zgłoszenia będziemy czekać do 15.05.2017 r. Listę zwycięzców ogłosimy do 29.05.2017 r.

Regulamin, pliki do pobrania i szczegóły konkursu znajdują się na stronie: www.rossmann.pl/konkurs-LUX.
Poniżej przedstawiamy szczegółowe wytyczne koncepcji projektowej:
- Prestiżowa lokalizacja;
- Sala sprzedaży o powierzchni ok. 420 m2;
- Min. 180 metrów bieżących regałów;
- Minimalna wysokość użytkowa +3,30 m;
- Jednolite oświetlenie sklepu;
- Bezinwazyjny dostęp do instalacji znajdujących się w przestrzeni międzysufitowej;
- Ilość klientów odwiedzająca sklep w ciągu dnia 2.000 osób;
- Dostawa towaru głównym wejściem do sklepu za pośrednictwem skrzynek na wózkach (ciężar 600 kg);
- Ochrona, ustawionych w nasłonecznionych witrynach produktów wrażliwych na promieniowanie słoneczne;
- Różne grupy asortymentowe produktów (pielęgnacja, makijaż, perfumy, biżuteria, dermokosmetyki, parafarmaceutyki, art. spożywcze; art. dla dzieci, art. łazienkowe, czystość i zmywanie, gospodarstwo domowe, art. papierowe);
- Nienaruszalność logotypu ROSSMANN;
- Elementy promocyjne produktów;
- Elementy identyfikacji wizualnej.

dostarczył
infoWire.pl











