Rozwój HBR Polska

Od stycznia 2005 r. do zespołu polskiej edycji Harvard Business Review dołączył Łukasz Świerżewski

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Łukasz Świerżewski (30 lat) objął w HBR Polska stanowisko redaktora. Przez ostatnie pięć lat pracował w dziale informacji Pulsu Biznesu, zajmując się m.in. tematami z zakresu makroekonomii i polityki gospodarczej. W HBR Polska odpowiadał będzie za przygotowywanie raportów specjalnych oraz koordynację współpracy z partnerami merytorycznymi magazynu. Do jego obowiązków należeć będzie również koordynacja badań prowadzonych przez HBRP z zakresu różnych aspektów zarządzania w polskich firmach.

Angaż Łukasza Świerżewskiego na stanowisko redaktora w Harvard Business Review Polska wiąże się z rozwojem i umacnianiem tytułu oraz innych produktów Harvardu na polskim rynku. W strategii na 2005 r. HBR Polska założył m.in. wydawanie raportów specjalnych oraz organizację większej liczby seminariów dla najwyższej kadry menedżerskiej.

Na 2005 r. zostały również zaplanowane dwa wydania specjalne magazynu, o powiększonej objętości i nakładzie. Będą to wydania dotyczące najważniejszych obecnie dla firm działających w Polsce wyzwań: wydanie specjalne na temat strategii (lipiec/sierpień) oraz wydanie specjalne poświęcone budowaniu relacji z klientem (grudzień 2005).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu