Rozwój sieci ODIDO: ponad 300 nowych sklepów

Do sieć franczyzowej ODIDO w ostatnim czasie dołączyło ponad 300 nowych sklepów. Właściciel marki, firma MAKRO Cash&Carry Polska, intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

MAKRO podpisało w ostatnim czasie 330 umów ze sklepami, które będą funkcjonować pod szyldem ODIDO.

Na przedsiębiorców, którzy zdecydują się dołączyć do sieci, czeka wiele udogodnień i programów wsparcia, m.in. gotowe akcje promocyjne i sezonowe, specjalne warunki zakupowe w MAKRO oraz pomoc przy przebudowie sklepów i zakupie elementów wyposażenia. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać również z usług Doradcy Sprzedaży Trader, który mając bezpośredni kontakt z właścicielami, rozwija ich sklepy poprzez codzienną działalność biznesową oraz program szkoleń.

Sieć franczyzowa ODIDO zrzeszająca pod jednym logo ponad 2000 osiedlowych sklepów spożywczych powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash&Carry Polska. Sklepy ODIDO to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela