Najnowsza kampania marki Kubuś zachęca wszystkich: "Jak się ruszasz, pij i jedz Kubusia!". Akcja "Rusz się z Kubusiem!" w telewizji ma dwie odsłony: fabularną, dla starszych dzieci oraz animowaną - skierowaną do młodszych.
Pierwsza cześć utrzymana jest w dynamicznej stylistyce. To spoty, w których dzieci bawią się w różnych sportowych konkurencjach: skaczą na trampolinie, jeżdżą na rolkach, grają w piłkę, zawsze mając ze sobą Kubusia w postaci soku, musu, ciastek czy wody. Druga odsłona to spoty animowane zachęcające najmłodszych widzów do ćwiczeń.


Kampania potrwa przez cały rok, a towarzyszyć jej będą działania w internecie, z uwzględnieniem mediów społecznościowych. W ramach akcji zaplanowano również wydarzenia i konkursy z nagrodami. Akcja będzie także wspierana podczas eventów sportowych m.in. w ramach cyklu imprez biegowych dla dzieci "Waterrr Run".
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.











