Flavoury gromadzi w jednym miejscu twórców światowego fine diningu i udostępnia ich wiedzę szerokiej publiczności. W serwisie są materiały wideo, które pozwolą gotować ramię w ramię z uznanymi szefami kuchni. Twórcy podkreślają, że platforma łączy inspirację, edukację i rozrywkę.
Wśród współtwórców są m.in. Ana Roš z Hiša Franko (dwie gwiazdki Michelin), nagrodzona jako World’s Best Female Chef i World’s Best Chef 2024, Julien Royer z Odette (trzy gwiazdki Michelin), Paolo Casagrande z Lasarte (trzy gwiazdki Michelin), Mark Birchall z Moor Hall (dwie gwiazdki Michelin + Zielona Gwiazdka), Emmanuel Stroobant z Saint Pierre (dwie gwiazdki Michelin) i Heinz Beck z La Pergola (trzy gwiazdki Michelin).
Na start ponad 100 filmów
Platforma udostępnia treści dla domowych kucharzy. Aż 80 proc. przepisów to codzienne dania, które można odtworzyć w domu, np. paella, pad thai, ravioli, wiedeński sznycel czy mac & cheese.

Platforma na starcie ma w ofercie 100 filmów oryginalnych. W ciągu roku biblioteka ma powiększyć się nawet o 500 materiałów, a co tydzień dodawanych będzie 5–10 nowych materiałów. Flavoury jest dostępne globalnie w 7 językach. Jedną z funkcji jest też tworzenie własnych video cookbooks, czyli osobistych filmowych książek kucharskich, w których można porządkować lekcje, przepisy i obserwowanych szefów kuchni.
Serwis można uruchomić w przeglądarce pod adresem flavoury.com, w aplikacjach mobilnych na iOS i Android oraz na Smart TV. W Polsce subskrypcja kosztuje 19,99 zł miesięcznie lub 179,99 zł rocznie.











