Jej celem jest zwrócenie uwagi na polską politykę pomocy rozwojowej. Komunikacja stworzona przez agencję obejmie media ogólnopolskie - prasę, outdoor, kino i telewizję.
Celem Kampanii Milenijnej jest sprowokowanie dyskusji na temat pozycji, jaką zajmuje Polska względem biedniejszych krajów. Nasza polepszająca się sytuacja, zobowiązuje do udzielania wsparcia potrzebującym i na to pragniemy zwracać uwagę odbiorców naszej kampanii społecznej - mówi Malina Wieczorek Non Profit & Art Promotion Director TBWA Telescope.
Projekt, organizowany przez Organizację Narodów Zjednoczonych, ma za zadanie zapoznanie społeczeństwa polskiego z ONZ-owskimi Milenijnymi Celami Rozwoju, a przede wszystkim budowaniem partnerstwa na rzecz rozwoju między narodami. Dalszym założeniem jest zbudowanie poparcia społecznego dla polskiej polityki pomocy słabiej rozwiniętym krajom.

TBWA, które z zaangażowaniem przyłączyło się do Kampanii, stworzyło kreacje projektu i zajmie się kompleksową obsługą materiałów komunikacyjnych. Agencja przygotowała layouty prasowe i outdoor. Do współpracy nad animowanym filmem reklamowym, który trafi do kin i telewizji, zaprosiła Wojciecha Kliczke i Krzysztofa Kokoryna.
Przy projekcie współpracują już Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Kanadyjska Agencja Rozwoju Międzynarodowego (CIDA), Gazeta Wyborcza, AMS, Onet.pl, Cinema City, TVP, Polskie Radio Program 1 i Radio Polonia.
Podobne Kampanie Milenijne organizowane są już od kilkunastu lat w krajach Europy Zachodniej. Koordynacją projektów zajmują się przedstawicielstwa ONZ we współpracy z lokalnymi Ministerstwami Spraw Zagranicznych, oraz największymi mediami.
Creative director: Bartek Bartoszek, Darek RzontkowskiArt director: Sunil NairCopywriter: Robert Kubicki, Daria JerzykowskaScenariusz: Krzysztof Kokoryn, Wojtek Kliczka, Reżyseria: Krzysztof Kokoryn, Wojtek Kliczka,Animacja: Krzysztof Kokoryn, Wojtek Kliczka,Muzyka: Karim MartusewiczProdukcja: Art KlikoMedia: prasa, citylighty, billboardy, plakaty, tv, kinaCzas trwania: październik











