Carrefour Polska kontynuuje przebudowę swojego największego centrum handlowego w Gdańsku. Obecnie realizowany jest drugi etap modernizacji galerii, w ramach którego na parkingu powstanie nowy wolnostojący budynek o powierzchni 2900 mkw. Nowoczesny obiekt uzupełni ofertę centrum handlowego oraz znacząco przyczyni się do rewitalizacji i podniesienia walorów estetycznych otoczenia.
- Modernizacja Moreny to jedna z kluczowych inwestycja realizowana obecnie przez Carrefour Polska – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Galerii Handlowych. - Inwestujemy w modernizację, rozbudowę oraz rekomercjalizację naszych centrów handlowych i hipermarketów, ponieważ naszym celem jest podniesienie wartości posiadanych aktywów oraz zaoferowanie klientom nowoczesnej przestrzeni zakupowej. Pracujemy nad tym, aby nasza nowa galeria spełniła oczekiwania wszystkich mieszkańców Gdańska - dodaje Ronan Martin.

Łączna powierzchnia nowej Galerii Morena wyniesie ponad 33.000 mkw. W ramach realizowanej przebudowy, galeria zyska nie tylko dodatkową powierzchnię handlową, ale również całkowicie nową estetykę oraz nowoczesny i spójny system informacji wizualnej. Najważniejszymi zmianami w Galerii Morena są relokacja dotychczasowej strefy food-courtowej, gruntowna modernizacja hipermarketu Carrefour oraz otwarcie nowej strefy rozrywkowej.
- Budowa nowego retail parku będzie uzupełnieniem oferty centrum handlowego, które jest obecnie rekomercjalizowane - mówi Ewa Karska, Dyrektor Działu Galerii Handlowych. - W nowej Galerii Morena zaoferujemy klientom całkiem nową ofertę handlową, gastronomiczną oraz rozrywkową, w tym nowoczesny plac zabaw dla dzieci KinderPlaneta, kino Cinema 3d, a także wiele nowych sklepów i punktów usługowych. – dodaje Ewa Karska.

Zakończenie prac budowlanych przy nowym retail parku planowane jest na marzec 2015 roku, natomiast zakończenie całej przebudowy Galerii Morena - na koniec 2015 roku.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 220 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.
dostarczył

infoWire.pl











