Kampania promująca owoce jagodowe ma roboczy tytuł „Niezwykłe właściwości zwykłych owoców”. Zacznie się najwcześniej jesienią br. i będzie prowadzona przez trzy lata w Polsce, Austrii, Szwecji, Finlandii i Czechach. Planowane są działania w prasie, internecie, na outdoorze oraz eventy. W ich efekcie świadomość walorów owoców jagodowych oraz ich spożycie mają wzrosnąć o 8 proc.
Całościowy budżet akcji określono na 4 mln euro netto.
Wybrana w przetargu firma będzie odpowiedzialna za opracowanie strategii i kreacji kampanii, harmonogramu i szczegółowych kosztorysów, a także realizację wszystkich działań oraz późniejszy pomiar ich efektywności.
Związek Sadowników RP ogłosił na razie zaproszenie do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu. Zgłoszenia można składać do 10 marca, a wybrane firmy organizacja zaprosi do właściwego postępowania przetargowego. Ogłoszenie wyników jest planowane na 10 kwietnia.












