Wybrana w przetargu firma zajmie się m.in. obsługą działań informacyjno-edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości polegających na opracowaniu, przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR. Będzie też zlecać opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznych i akcji informacyjno-edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucję materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu.
Resort przewiduje możliwość wyboru do współpracy więcej niż jednej agencji – maksymalnie może być ich 5.O wyborze zdecydują: cena (waga: 50 proc.), koncepcja kreatywna prowadzonych działań oraz koncepcja strategii mediowej (waga: po 20 proc.) i doświadczenie potencjału kadrowego (waga: 10 proc.).

Warunkiem udziału w przetargu, który trwa do 11 maja jest wpłata 50 tys. zł wadium. Umowa ze zwycięską firmą (lub firmami) zostanie zawarta na 2 lata.
Obecnie obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości zajmują się agencje ClickAd Interactive, Media Group i dsk wybrane do współpracy w październiku ub.r. w drodze przetargu. Umowa z nimi została zawarta na rok. Budżet, jaki dostały do podziału wynosi 17,56 mln zł netto.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/7-mln-zl-na-promocje-funduszu-sprawiedliwosci-w-ub-r-wirtualna-polska-wplywy-od-ms-ponizej-1-proc-naszych-przychodow,7170765661751425a ##
Na obecnym etapie Ministerstwo Sprawiedliwości nie podało, jaki budżet zostanie przeznaczony na obsługę Funduszu Sprawiedliwości.











