Ruszyła kampania 'Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swojedziecko'

W telewizji, radiu, prasie, internecie, punktach sprzedaży i naoutdorze rozpoczęła się kampania "Kochasz, chronisz, zapobiegasz.Badaj swoje dziecko". Akcja promuje profilaktyczne badania dzieci.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania "Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swojedziecko" jest skierowana do rodziców, zachęcając ich doprzeprowadzania okresowych badań profilaktycznych swoichdzieci.

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVN, TVN Style, TVN Turbo,TVN7, Puls, BBC, Nick, TVP1, TVP2, Chello Zone: Zone Reality, ZoneEuropa, Zone Club, Zone Romantica), radiu (RMF Classic), prasie("Gazeta Wyborcza"- dodatek Zdrowie i Uroda, "Wysokie Obcasy","Polityka", "Wprost", "Dziecko", "Rodzice", "Naj", "Samo Zdrowie","ELLE", "In Style", "Burda", "Sukces", "Viva", "Marketing &More, a także w krzyżówkach "Technopol"), internecie, punktachsprzedaży (sklepy Smyk oraz centra Złote Tarasy i Galeria Mokotów wWarszawie), przychodniach oraz na outdoorze (400 billboardów i 150citylightów w sześciu największych miastach). Kreację kampanii -zaplanowanej na cały czerwiec - przygotowała się agencja reklamowaNanof XStudios, a media zaplanował dom mediowy Equinox Polska.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"