Ruszyła Kampania POMYSŁ NA… soczysty gulasz z woreczka

Pod koniec marca ruszyła kampania telewizyjna wspierająca nowość WINIARY POMYSŁ NA… soczysty gulasz z woreczka. Równolegle na fan page’u oraz stronie internetowej www.winiary.pl prowadzona jest kampania internetowa, podczas której konsumenci mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Działania mają na celu zbudowanie świadomości nowego produktu oraz przypomnienie o całej linii WINIARY POMYSŁ NA… soczyste z woreczka.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim zostaną wykorzystane dwa spoty: 30- oraz 15-sekundowy. Reklama promująca produkt WINIARY POMYSŁ NA… soczysty gulasz z woreczka przedstawia szkolne dyktando i uczennicę, która zastanawia się, jak napisać słowo „gulasz”. Dziewczynka przypomina sobie soczyste i aromatyczne danie w pysznym sosie, które przyrządzała z tatą przy użyciu nowości produktowej marki WINIARY POMYSŁ NA… soczysty gulasz z woreczka i poprawnie zapisuje słowo.

WINIARY POMYSŁ NA… soczysty gulasz z woreczka to produkt, dzięki któremu można przygotować tradycyjne danie w zupełnie nowy sposób: w piekarniku i bez dodatku tłuszczu. W specjalnej zakładce na stronie www.winiary.pl internauci znajdą informacje dotyczące nowości produktowej oraz wszystkich produktów WINIARY POMYSŁ NA… soczyste dania z woreczka.

W serwisie WWW na internautów czeka również konkurs. Aby wziąć w nim udział, należy obejrzeć reklamę TV i uzupełnić brakujące pola w dyktandzie kulinarnym. Po poprawnym wpisaniu użytkownik otrzymuje możliwość wprowadzenia odpowiedzi na pytanie otwarte, czyli napisania własnego, krótkiego dyktanda kulinarnego. Najciekawsze prace zostaną nagrodzone szklanymi naczyniami do zapiekania oraz zestawami produktów WINIARY POMYSŁ NA… z woreczkiem. Dodatkowo użytkownicy portalu społecznościowego Facebook mogą dla zabawy skorzystać z aplikacji Soczyste dyktando WINIARY.

Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada Legend Group Sp. z o.o. Spot został wyprodukowany przez agencję Red Carpet Sp. z o.o. Media do kampanii zaplanował i zakupił MEC Sp. z o.o. Kampanię w internecie prowadzi Lemon Sky Sp. z o.o.

***

WINIARY to marka, która od 70 lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić domowy posiłek. Na stronie www.winiary.pl nowoczesne panie domu znajdą przepisy oraz inspiracje kulinarne na każdy dzień.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+