Rynek e-commerce w Niemczech

Niemiecki rynek internetowej sprzedaży osiągnął w ubiegłym rokuwartość 13,6 miliarda euro.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 2,2 miliarda euro więcej w porównaniu z rokiem 2007 -wynika z danych firmy badawczej GfK Group, którenie uwzględniają wydatków na bilety na różnego rodzaju wydarzenia iimprezy, produkty finansowe oraz podróże.

Z danych Eurostatu wynika natomiast, że w 2008 roku zakupy przezinternet robiło 89 proc. surfujących po sieci mężczyzn w wieku od16 do 74 lat oraz 93 proc. w wieku od 25 do 54 lat. Taki samodsetek ogółu respondentów korzystał z poczty e-mail, apopularniejsza była tylko komunikacja (91 proc.).

Podobnie było w przypadku korzystających z internetu kobiet,spośród których 87 proc. (90 proc. w grupie wiekowej 25-54)kupowało online, podczas gdy 88 proc. wysyłało i odbierałowiadomości e-mail, a 90 proc. komunikowało się z innymiinternautami.

Z kolei z badania firmy TNS Global o nazwie'Digital World, Digital Life' wynika, że w ubiegłym roku w siecikupowało 73 proc. niemieckich internautów w wieku od 18 do 55 lat.Był to najwyższy wskaźnik spośród wszystkich badanych krajów.Kolejne pod tym względem były: Wielka Brytania (66 proc.), Japonia(64 proc.), Korea Południowa (63 proc.), Dania (59 proc.), Francja(58 proc.), Chiny (56 proc.), Szwecja (55 proc.), Norwegia (54proc.), USA (54 proc.), Australia (52 proc.), Holandia (51 proc.),Finlandia (42 proc.), Włochy (42 proc.), Hiszpania (39 proc.) orazKanada (38 proc.).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii