Rysunkowo-zdjęciowe „modowe ego” reklamuje centra Klif

Wystartowała wiosenna kampania reklamowa odzieżowych centrów handlowych Klif. Akcja, prowadzona w prasie, internecie i na outdoorze, jest oparta na zdjęciach Marcina Tyszki i rysunkach Anny Halarewicz.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Rysunkowo-zdjęciowe „modowe ego” reklamuje centra Klif

- Inspiracją do reklam warszawskich są czarno-białe prace znanych fotografów: Helmuta Newtona i Richarda Avedona. W Trójmieście pojawią się natomiast kolaże zdjęć i odręcznych szkiców projektowych - opisuje Iga Aksamit, dyrektor marketingu w agencji BNP Paribas Real Estate zarządzającej oboma obiektami.

Reklamy warszawskiego domu mody Klif pokazują kobietę prowokatorkę spacerującą po stolicy, co ma podkreślać, że promowane centrum jest esencją modnego, awangardowego charakteru miasta. Z kolei reklamy centrum handlowego Klif w Gdyni zachęcają do zabawy stylem, inspiracji najlepszymi wzorcami i szukania - wyrażonego w haśle plakatów - modowego ego. We wszystkich reklamach występuje modelka Patrycja Gardygajło.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje prasę (magazyny kobiece, m.in. „Pani”, „Twój Styl”, „Gala”), outdoor (billboardy) oraz internet (portale społecznościowe). Wraz z kolejnymi odsłonami potrwa do końca br.

grafika

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja reklamowa Kuc. Zdjęcia wykonał Marcin Tyszka, stylizacjami zajęła się Agnieszka Ścibior, natomiast rysunki przygotowała Anna Halarewicz. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"