Samsung przedłuża promocję na usługi w ramach programu Guard

Program Guard, skierowany do użytkowników Galaxy S7 i S7 edge, okazał się ogromnym sukcesem wśród posiadaczy tych smartfonów. Wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom klientów, Samsung zdecydował się przedłużyć, trwającą od 11 marca, promocję na darmowe usługi do 11 sierpnia br.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do decyzji przyczynili się w głównej mierze posiadacze flagowych smartfonów Samsung - S7 i S7 edge. Dotychczas blisko co czwarty użytkownik zdecydował się skorzystać z darmowej usługi, wyrażając przy tym swoje zadowolenie z programu.

Pakiet usług Samsung Guard S7

Program gwarantuje ubezpieczenie wyświetlacza na wypadek uszkodzenia, przedłużenie umowy gwarancyjnej z dwóch do trzech lat, możliwość odkupu telefonu w przyszłym roku i obniżenia przy tym wartości nowego produktu o 1000zł oraz zabezpieczenie danych użytkownika za pomocą aplikacji My KNOX.

Jak zarejestrować produkt?

Formularz rejestracyjny programu jest dostępny na stronie www.guards7.samsung.pl. Po jego uzupełnieniu właściciel smartfona otrzyma na podany e-mail wiadomość o warunkach ubezpieczenia. Gwarancją prawidłowego ukończenia rejestracji jest otrzymanie certyfikatu przystąpienia do Promocji Guard S7.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu