Schulz w promocji konsumenckiej dla Royal Unibrew

"Kapsle na wagę złota" to hasło akcji konsumenckiej, którą dlafirmy Royal Unibrew realizuje Agencja reklamowa Schulz.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania promuje dwiemarki lokalne Rybnicki i Brok. W oparciu oanalizę strategiczną Schulz opracował mechanikę akcji oraz kreację.Komunikacja oparta jest na działaniach ATL, BTL oraz opakowaniupromocyjnym. W promocję marek zostały zaangażowane gwiazdy polskiejsceny muzycznej oraz telewizji.

Akcja zakończy się "Wielkim Ważeniem" podczas "Wielkiego ZłotegoFinału" którego punktem kulminacynym są dwa eventy, gdzie zostaniewręczony kilogramowy złoty kufel wartości 60 000 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"