Schulz z kampanią dla Mitsubishi

Koncepcja kreatywna, autorstwa Agencji Schulz, dotyczy limitowanejserii modelu L200 Dakar, z napędem na cztery koła.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie pozycji branduMitsubishi wśród polskich klientów.

Działania marketingowe ruszyły z początkiem października aprowadzone są na nośnikach zewnętrznych, w prasie ogólnopolskiejoraz w radio. Layouty prasowe Mitsubishi będzie można zobaczyć wdziennikach Gazeta Wyborcza i Rzeczpospolita oraz tygodnikachPolityka i Wprost. Natomiast spot radiowy zostanie wyemitowany wstacjach RMF FM i Zet.

Za działania ze strony Agencji Schulz odpowiadają KrzysztofTkaczyk - Dyrektor kreatywny, Jan Sikora - Art director, JakubSmorawski - Copywriter.

Współpraca Agencji Schulz z firmą MMC Car Poland rozpoczęła sięwe wrześniu i planowana jest na obecny oraz przyszły rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji