PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Cyfrowa rzeźba w przestrzeni miejskiej od Screen Network i panGenerator
Kantar Media będzie monitorować reklamę digital out-of-home. Jest umowa ze Screen Network
Grupa 4Fun Media z 27 mln zł wpływów i 2 mln zł straty. W górę Screen Network, plan naprawczy w pionie e-commerce
Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i stratą. Mniej z reklamy tv, 1,4 mln zł z e-commerce
Screen Network uruchomił w Warszawie 165-metrowy ekran Super Screen (wideo)
Screen Network uruchomił w Warszawie 165-metrowy ekran Super Screen (wideo)
Wpływy Grupy 4Fun Media wzrosły o 24 proc. Dużo więcej ze Screen Network i FCB Bridge2Fun, mniej z reklam tv
Screen Network ma trzyletnią umowę z Cheil na 11,4 mln zł
Screen Network wymienia swoje ekrany LED na ekrany nowej generacji
IAA Polska ma sześciu nowych członków
IAA Polska ma sześciu nowych członków
Grupa 4fun Media: mniej wpływów z telewizji, więcej z reklam outdoorowych i FCB Bridge2Fun
Grupa 4fun Media: mniej wpływów z telewizji, więcej z reklam outdoorowych i FCB Bridge2Fun
Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i zysku. Mniej z reklamy tv, dużo więcej z FCB Brigde2Fun i Screen Network
Grupa 4fun Media ze wzrostem wpływów i zysku. Mniej z reklamy tv, dużo więcej z FCB Brigde2Fun i Screen Network
4fun Media będzie inwestować w e-commerce i digital, kupuje platformę CupSell za 1,9 mln zł
4fun Media będzie inwestować w e-commerce i digital, kupuje platformę CupSell za 1,9 mln zł
Grupa 4fun Media: wpływy 19 proc. w górę, zysk ponad dwa rady wyższy
Grupa 4fun Media: wpływy 19 proc. w górę, zysk ponad dwa rady wyższy
Selectivv Mobile House zajmie się targetowaniem i personalizowaniem reklam na ekranach Screen Network
Grupa 4Fun Media ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 7,8 mln zł zysku, mocno w górę FCB Bridge2Fun i Screen Network
Grupa 4Fun Media ze wzrostem wpływów o 29 proc. i 7,8 mln zł zysku, mocno w górę FCB Bridge2Fun i Screen Network
Grupa 4fun Media: wpływy wzrosły o 25 proc. - 4,3 mln zł zysku, dwa razy więcej z Bridge2fun
Screen Network kupuje PRN Polska, zapłaci maksymalnie 4,97 mln zł do 2020 roku
Screen Network chce przejąć PRN Polska za 4,9 mln zł
Screen Network dołącza do IAB Polska
Agnieszka Godlewska nowym prezesem Screen Network, Aneta Parafiniuk członkiem zarządu ds. finansowych
Agnieszka Godlewska nowym prezesem Screen Network, Aneta Parafiniuk członkiem zarządu ds. finansowych
Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 27 proc. i 3,5 mln zł zysku. 47 proc spoza reklamy tv, 3,8 mln zł z Bridge2fun
Polsat Media będzie sprzedawać reklamy na ekranach Screen Network
Grupa 4fun Media z 38,2 mln zł wpływów i 1,17 mln zł zysku, mocno w górę reklama zewnętrzna i Bridge2fun
Rafał Baran za Janusza Malinowskiego prezesem Screen Network
Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 81 proc. i spadkiem zysku, 2,5 mln zł z Bridge2fun
4fun Media ze wzrostem wpływów o 88 proc. 17 proc. więcej z reklamy telewizyjnej, 1,5 mln zł z Bridge2Fun
Grupa 4fun Media podwoiła wpływy, już ponad połowa z nich spoza reklamy telewizyjnej
4fun Media ze wzrostem wpływów i zyskiem, liczy na więcej ze Screen Network i Brigde2Fun
4fun Media za 6,94 mln zł przejęła 60 proc. Screen Network, liczy na synergie marketingowe
4fun Media negocjuje inwestycję w Screen Network, chce dywersyfikować przychody
Youtuberzy z LifeTube będą promować swoją twórczość na ulicach i dworcach
Youtuberzy z LifeTube będą promować swoją twórczość na ulicach i dworcach
Anna Birkett i Agnieszka Całka w Screen Network