Notowania, które do tej pory inwestorzy sprawdzali w aplikacji czy na stronie internetowej, od środy 24 września pojawiają się także na ekranach w całej Polsce. To pierwszy raz, gdy informacje tej rangi i aktualności wychodzą poza parkiet i kanały cyfrowe, stając się za sprawą projektu GPW 24/7 elementem przestrzeni publicznej.
Dzięki integracji danych GPW i systemu zarządzania emisją notowania są wyświetlane na ekranach Screen Network w całej Polsce. Na bieżąco można zobaczyć, jak radzą sobie najważniejsze indeksy, które spółki notują największe wzrosty, a które spadki.

– Projekt GPW 24/7 to nowy sposób komunikacji z odbiorcami. Przenosimy Giełdę do przestrzeni miejskiej, by pokazać, że rynek kapitałowy jest bliżej, niż wielu osobom się wydaje. Notowania na ekranach DOOH to nie tylko źródło informacji, ale także zaproszenie do świata inwestycji – dynamicznego, otwartego i dostępnego dla każdego, kto chce lepiej rozumieć gospodarkę – mówi Tomasz Bardziłowski, prezes zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.











