Magda Żmijewska przez ostatnie lata pracowała w Towarzystwie Nasz Dom, gdzie była odpowiedzialna za działania public relations i koordynację współpracy z firmami sponsorskimi. Realizowała szereg projektów obejmujących współpracę m.in. z Bank Pekao SA, Shell, Premiumclub, Wartą SA i Pocztą Polską. Ponadto planowała i prowadziła kolejne edycje akcji Góra Grosza i "Pocztówka do Św. Mikołaja". W Sensors dołączyła do zespołu specjalizującego się programach z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu i prewencyjnych. Magda ukończyła studia na Akademii Medycznej. W czasie wolnym pływa (jest instruktorem pływania i ratownikiem wodnym) lub gra na fortepianie.
Piotr Cywiński dołącza do zespołu obsługującego klientów z branży farmaceutycznej. Wcześniej pracował w agencji Primum Public Relations na stanowisku Account Manager, gdzie realizował projekty m.in. dla Servier, Polfy Warszawa i Scheringa. Piotr Cywiński jest absolwentem SGH. Czas wolny spędza czynnie, wybierając nurkowanie, windsurfing, karate lub rollerblades.












