Serek Kiri w formie przekąski reklamowany jako „porcja przyjemności dla małych i dużych smakoszy” (wideo)

Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa serka Kiri (produkowanego przez Bel Polska, a dystrybuowanego przez Danone) informująca, że jest on teraz dostępny w formie przekąski. Akcję przygotowały firmy Y&R Poland i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Serek Kiri w formie przekąski reklamowany jako „porcja przyjemności dla małych i dużych smakoszy” (wideo)

Reklama serka Kiri podkreśla, że jest to połączenie twarożku i śmietany w formie małych porcji, które smakują całej rodzinie - zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Spot informuje również, że obecnie produkt jest dostępny w formie przekąski z paluszkami, którą np. dzieci mogą zabrać jako drugie śniadanie do szkoły.

Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Y&R Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela