Średnia widownia premierowych odcinków „Leśniczówki”, wyemitowanych w okresie od 28 sierpnia do 8 września 2023 roku wyniosła 383 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 4,50 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie produkcja emitowana jest w dni powszednie o godz. 18.50.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 694 widzów w 4+, 132 tys. w 16-49 oraz 209 tys. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-m-jak-milosc-tvp2-opinie-kto-odszedl,7169485459187329a ##
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 7 września. Śledziło go średnio 442 tys. osób.

Do końca zeszłego roku produkcja emitowana była od poniedziałku do czwartku o godz. 20.30. Od 2 stycznia br. Jedynka w tym paśmie nadaje nowy serial „Korona królów. Jagiellonowie”, a „Leśniczówka” została przeniesiona na access prime-time.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/korona-krolow-jagiellonowie-tvp1,7169485897533569a ##

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.











