Serial „Niania w wielkim mieście” ogląda 1,46 mln widzów. Widownia spada z odcinka na odcinek

Nowy serial „Niania w wielkim mieście” po trzech pierwszych odcinkach gromadzi średnio 1,46 mln osób, o 280 tys. widzów więcej niż produkcja „Powiedz tak!” emitowana w tym paśmie rok temu. Tytuł daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Serial „Niania w wielkim mieście” ogląda 1,46 mln widzów. Widownia spada z odcinka na odcinek

Średnia oglądalność pierwszych trzech odcinków „Niani w wielkim mieście” wyniosła 1,46 mln widzów. Przełożyło się to na 11,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49  oraz 12,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana jest w Polsacie we wtorki o godz. 21.35, począwszy od 7 marca br.

Oglądalność serialu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało średnio 1,73 mln osób, drugi - 1,34 mln, a trzeci - 1,30 mln.

grafika

Dla porównania, pokazywany w tym paśmie wiosną ub.r., obyczajowy serial „Powiedz tak!” po trzech pierwszych odcinkach śledziło o 280 tys. widzów mniej - było to 1,18 mln osób, a jego udział w rynku wynosił 9,06 proc. w 4+ i 11,42 proc. w 16-49.

Polsat w czasie emisji „Niani w wielkim mieście” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2, pokazująca kulisy „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a jej udział kształtuje się na poziomie 14,96 proc. Drugi jest TVN (gł. „Agent - gwiazdy”; 11,49 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. „CSI: Las Vegas” i „El Príncipe - dzielnica zła”; 3,85 proc).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy też jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: TVP2, Polsat i TVP1.

grafika

„Niania w wielkim mieście” to obyczajowa produkcja, której główną bohaterką jest Dana (w tej roli Magdalena Lamparska) - młoda kobieta po studiach, która chce realizować się jako psycholog, jednak nie może ona znaleźć pracy w swoim zawodzie. Los rzuca ją jednak do ekskluzywnej agencji „Nianie na zawołanie”, gdzie bohaterka zatrudnia się jako niania do wynajęcia w agencji opiekunek do dzieci.

W obsadzie pojawiają się także m.in. Kamila Baar-Kochańska, Przemysław Sadowski, Stefan Pawłowski, Mateusz Rzeźniczak, Anna Dereszowska, Dorota Chotecka, Paweł Wawrzecki, Marta Chyczewska, Katarzyna Cynke, Dagmara Bąk, Aleksandra Grzelak i Paweł Orleański.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji