Platforma Hayu należy do koncernu NBCUniversal, w internecie funkcjonuje od 2016 r. Serwis jest adresowany do ściśle określonej grupy odbiorców zainteresowanych programami typu reality show.
Hayu startuje w Polsce
Do tej pory oferta Hayu był dostępna w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Australii, Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Austrii, Finlandii, Kanadzie, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Hongkongu, na Filipinach i w Singapurze.
Czytaj także: Disney+ ma prawie 100 mln subskrybentów
Teraz poinformowano o uruchomieniu Hayu na kolejnych rynkach w Europie - w Hiszpanii, Portugalii, Francji, Włoszech, Szwajcarii, Litwie, Estonii, Łotwie, Polsce, Czechach i na Węgrzech.
W Polsce cenę miesięcznego abonamentu w zamian za dostęp do Hayu ustalono na 19,99 zł, nowi użytkownicy mogą też skorzystać z tygodniowego okresu próbnego, który jest darmowy.

NBCUniversal informuje, że subskrybenci Hayu otrzymują dostęp do ponad 8 tys. odcinków reality shows, wśród których są tak znane na świecie produkcje jak „Keeping Up With the Kardashians” czy „The Real Housewives of…”.
Poruszanie się w serwisie ma ułatwiać system wyszukiwania, w którym można znaleźć np. najnowsze produkcje z gatunku czy też kategorie tematyczne (np. Love & Dating, Fashion & Beauty, Famous Faces, Home & Design, Cooking & Food, Lifestyle oraz Music).
W ramach miesięcznej opłaty treści oferowane przez Hayu można oglądać we wszystkich urządzeniach z systemem Android (od wersji 5.1.) oraz iOS (od wersji 11), a także w telewizorach z rodziny SmartTV. Obecnie wszystkie reality shows w bibliotece Hayu są dostępne w angielskiej wersji językowej, bez polskiego lektora czy napisów.











