Cena planu Disney+ z reklamami wzrośnie o 2 dolary do 11,99 dolarów miesięcznie, a cena planu premium bez reklam wzrośnie o 3 dolary do 18,99 dolarów miesięcznie lub o 30 dolarów rocznie do 189,99 dolarów rocznie.
Pakiet Disney+ i Hulu z reklamami będzie od przyszłego miesiąca droższy o 2 dolary miesięcznie. Pakiety z Disney+, Hulu i ESPN podrożeją o 3 dolary miesięcznie. Tyle samo wzrosną ceny pakietów z Disney+, Hulu i HBO Max.
Abonament Disney+ i Hulu z reklamami wzrośnie o 2 dolary miesięcznie, a oba pakiety z Disney+, Hulu i ESPN wzrosną o 3 dolary miesięcznie. Pakiety z Disney+, Hulu i HBO Max również podrożeją o 3 USD miesięcznie.
Ceny abonamentów sportowych NFL+ pozostaną bez zmian.
Wymienione podwyżki dotyczą rynku amerykańskiego.
Disney pod presją regulacyjną
Firma wspomniała wcześniej o podwyżkach cen podczas ogłoszenia wyników finansowych za trzeci kwartał, dodając, że spodziewa się niewielkiego wzrostu liczby abonentów Disney+ w czwartym kwartale tego roku finansowego.

Disney ostatnio podniósł ceny usług streamingowych w październiku 2024 r., większość cen skoczyła wtedy o 1–2 dolary.
W Polsce miesięczny abonament Disney+ w wersji Standard kosztuje 29,99 zł, a roczny abonament to wydatek 299,90 zł. Wariant Premium kosztuje miesięcznie 49,99 zł (rocznie 499,90 zł) i oferuje wyższą jakość obrazu oraz inne funkcje. Abonamenty dają możliwość oglądania treści na maksymalnie 10 urządzeniach jednocześnie Istnieje również opcja dodania dostępu dla użytkownika za 17,99 zł miesięcznie.
Obecnie w Polsce obowiązuje specjalna promocja na Disney+ - można wykupić serwis w cenie 9,99 złotych miesięcznie przez trzy miesiące.

Disney ma problemy w USA
Disney w ostatnim czasie podlega silnej presji ze strony szefa Federalnej Komisji Łączności Brendana Carra. Po jego groźbie odebrania ABC licencji, Disney zawiesił program Jimmy'ego Kimmela, ze względu na słowa komika, który skrytykował "gang MAGA" za "zbijanie na morderstwie politycznego kapitału". Chodziło o komentarz po zabójstwie konserwatywnego działacza Charliego Kirka.
W tym tygodniu agencja doradcza Needham doradziła inwestorom, by The Walt Disney Company zamknął sieć telewizyjną ABC, zamiast ją sprzedawać, a treści przenieść do streamingu. To pozwoliłoby zmniejszyć ryzyko regulacyjne i uzyskać wyższą wycenę przedsiębiorstwa.











