Sezon na herbatę rozpoczęty, aż 6 nowości od TEEKANNE

TEEKANNE – jedna z wiodących marek na rodzimym rynku herbaty, w sezonie 2012/2013 wprowadza do sprzedaży aż sześć nowości produktowych, z których największe emocje konsumentów budzi duże opakowanie czarnej herbaty "Nero" oraz unikatowa mieszanka herbatek owocowych o smaku jabłek i cynamonu - "Magic Apple".

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kolekcję nowych produktów otwiera duża paczka herbaty "Nero", której  specjalne opakowanie mieści aż 100 saszetek! To krok w stronę konsumenta i zapotrzebowania polskiego rynku, który jest oparty głównie na herbacie czarnej. Jednak zwiększając ilość, Teekanne cały czas stawia przede wszystkim na jakość swoich produktów.

- Nasza czarna herbata wywodzi się z jednego z najważniejszych obszarów jej produkcji na świecie - podkreśla Maciej Rymski, National Sales Manager marki Teekanne – region Assam jest położony na południe od wschodnich Himalajów po obu stronach rzeki Brahmaputry, gdzie tropikalny klimat w dolinie rzeki zapewnia najlepsze warunki do uprawy mocnych i aromatyzowanych herbat. Każda filiżanka Teekanne Nero zawiera ten wyrazisty charakter, aromat i głęboki smak czarnej herbaty – dodaje Rymski.

Sezonowe nowości Teekanne pozwalają nie tylko rozgrzać coraz chłodniejszą jesień czarną herbatą, ale też przywołują przyjemne wspomnienie znaczniej cieplejszych dni aromatem owocowych herbatek. Najważniejsze debiuty jesieni to m.in. Magic Apple - unikatowa i wykwintna mieszanka herbatek owocowych, którą tworzą jabłko i cynamon z dodatkiem  hibiskusa, liści słodkiej jeżyny oraz owocu dzikiej róży. Świeżość cytryny i korzenny aromat imbiru łączy ze sobą natomiast herbatka Ginger Lemon, która nie tylko rozgrzewa, ale oferuje również znakomity cytrynowy smak.

Amatorów czarnej, aromatyzowanej herbaty z pewnością zainteresuje mieszanka z malin, jeżyn i czarnej porzeczki, czyli aromatyzowana herbata Forest Fruit, a zwolenników tradycyjnej herbaty zielonej może zaskoczyć jej smak wzbogacony świeżymi żurawinami i malinami w herbacie Green Tea Canberry-Raspberry. Ci którzy preferują połączenie miodu i świeżej, zielonej mięty z pewnością docenią smak Mint & Honey, którym można się cieszyć zarówno na ciepło jak i na zimno.

Warto wspomnieć, iż Teekanne - lider w jakości i różnorodności produktów pakuje każdą torebkę w oddzielną papierową kopertę, co pozwala na wydobycie szlachetnego aromatu przy każdej filiżance herbaty.

Koncern TEEKANNE to 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG). W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji