Druga edycja kampanii jest kontynuacją rozpoczętej w maju tego roku kampanii wizerunkowej "Wielki plus za…".
- Tym razem startujemy z drugą odsłoną naszej kampanii wizerunkowej, w której chcemy przekazać, że ta wysoka szwajcarska jakość dostępna jest na stacjach w Polsce w przystępnych cenach - komentuje Agnieszka Bobrukiewicz, dyrektor marketingu w Unimot, która rozwija markę Avia.
Kampania startuje 22 września wraz z emisją spotów w 34 lokalnych rozgłośniach radiowych, obejmujących swoim zasięgiem okolice stacji paliw Avia. Obok tego zaplanowano kampanię bannerową w topowych serwisach internetowych, a także w wyszukiwarce Google oraz w kanałach social media, takich jak Facebook oraz Instagram.
Sieć Avia do promowania swojego wizerunku wykorzysta także aplikację mobilną Yanosik. Działania zaplanowane są do końca listopada.

Koncept kreatywny został przygotowany w dziale marketingu Unimotu.











