W Sigma Bis 66 proc. udziałów ma Orlen, a pozostałe 34 proc. - PZU. W ub.r. przychody agencji od jednostek powiązanych z nią właścicielsko (do grupy Orlen należą m.in. PGNiG i Energa, a PZU jest właścicielem Link4 i akcjonariuszem Alior Banku i Banku Pekao) sięgnęły 228,43 mln zł, co wobec 147,26 mln zł oznacza wzrost o 55 proc. (w tabelkach przy tekście kwoty są w tys. zł).
Wśród klientów Sigma Bis w ostatnich latach były też inne podmioty państwowe, m.in. Telewizja Polska, PKP Intercity, kancelaria premiera oraz szereg ministerstw i instytucji.
Na działalność operacyjną agencja przeznaczyła w ub.r. 511,24 mln zł, co wobec 344,44 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 48,4 proc. Koszty usług obcych, czyli głównie zakupu powierzchni reklamowych dla klientów, poszły w górę z 321,14 do 482,25 mln zł.

Natomiast wydatki pracownicze zwiększyły się z 22,22 do 27,62 mln zł. Na koniec ub.r. firma zatrudniała 108 osób, dokładnie dwa razy tyle, co rok wcześniej.
Koszty poniesione wobec firm powiązanych właścicielsko z agencją podskoczyły z 17,86 do 37,3 mln zł.
Zysk operacyjny Sigma Bis podskoczył z 5,15 do 16,97 mln zł, a zysk netto - z 3,51 do 12,44 mln zł (przy wzroście kwoty zapłaconego podatku dochodowego z 818 tys. do 3,21 mln zł).

Zarząd agencji zarekomendował udziałowcom, żeby zeszłoroczny zysk przeznaczyć na kapitał zapasowy. W KRS nie zamieszczono jeszcze sprawozdania z walnego zebrania. Dzięki zyskowi w ub.r. kapitały własne spółki poszły w górę z 11,87 do 24,29 mln zł.
Wiosną br., po powołaniu nowych władz Orlenu, zmieniło się kierownictwo Sigma Bis. Z zarządem agencji rozstali się m.in. Artur Muszkiet i Marcin Dec, a nowym prezesem został Jaromir Sroga, wcześniej związany m.in. z Grupą Eurozet.











