Significance – niezależna struktura dedykowana brand consultingowi w Grupie Havas Worldwide w Polsce

Grupa Havas Worldwide w Polsce utworzyła niezależną strukturę o nazwie Significance specjalizującą się w doradztwie strategiczno-kreatywnym i brand consultingu. Za zarządzanie i rozwój nowej specjalizacji odpowiada Marek Staniszewski, CSO Havas Worldwide Warsaw.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Główna oferta Significance obejmuje doradztwo strategiczne oparte na innowacyjnym podejściu zarówno do każdego projektu, jak i do samego procesu pozycjonowania i tworzenia marki. Praca dla marek i klientów będzie się odbywać na zasadzie think tanków, w których będą uczestniczyć stratedzy, zewnętrzni eksperci i pracownicy naukowi – specjaliści w określonych dziedzinach wiedzy, oraz sami klienci. Nowa struktura oferuje między innymi analizy kulturowe i pogłębione analizy semiotyczne, planowanie scenariuszowe oraz warsztaty innowacji z wykorzystaniem metod heurystycznych.

− Chcemy wzbogacić analizy i proponowane na ich podstawie rozwiązania w obszar innowacji i inspiracji – mówi Marek Staniszewski. − Oznacza to między innymi, że klienci są angażowani w cały proces twórczy w celu wypracowania najskuteczniejszych rozwiązań. Jestem przekonany, że wynikiem takiego podejścia będą wyraziste marki spełniające zarówno oczekiwania naszych klientów, jak i rynku – dodaje.

Obecnie w Significance trwają prace dla pierwszych klientów. Są to między innymi projekty dla czołowych marek z sektora spożywczego.

Significance będzie funkcjonować jako zupełnie niezależna struktura, przy czym Marek Staniszewski nadal pełni funkcję chief strategic officera w Havas Worldwide w Polsce, nadzorując kompetencje strategiczne we wszystkich agencjach należących do Grupy. 

Marek Staniszewski ma kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych firmach zajmujących się zintegrowaną komunikacją marketingową. Jest ekspertem w zakresie marketingu, integrowanej komunikacji reklamowej i brandingu.Przed dołączeniem w 2013 roku doHavas Worldwide w Polsce na stanowisko CSO prowadził własne projekty szkoleniowe i doradcze, był również pomysłodawcą i współorganizatorem Farmy Inwencji – platformy wymiany doświadczeń z zakresu innowacji i kreatywnego myślenia. Wcześniej przez dwa lata pełnił funkcję chief marketing officera w Canal+ Cyfrowym, odpowiadając za cały pion marketingu. W latach 2006-2011 jako członek zarządu i chief strategy officer w Young & Rubicam zarządzał strukturą BAV Consulting oraz był współzarządzającym agencją Max Weber. Staniszewski był już związany ze strukturami obecnego Havas Worldwide, pełniąc funkcję dyrektora strategicznego w ówczesnym Euro RSCG Warsaw w latach 2003-2006. Należy do grona założycieli Stowarzyszenia Marketing 4 Business,jest także założycielem i prezesem Fundacji Homo Inquietus.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów