Simplus Team "Dziewczyna"

Euro RSCG Warsaw - przygotowało najnowszą kampanię Simplus Team "Dziewczyna"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała najnowszą kampanię multimedialną w telewizji, radiu, prasie, Internecie, oraz na materiałach BTL w miejscach sprzedaży dla marki Simplus Team.

Celem kampanii Simplus Team jest przedstawienie najlepszej oferty na rynku telefonów komórkowych na kartę: 39 gr z VAT za minutę do 7 Swojaków, a do pozostałych jedynie 78 gr z VAT. Pomysł kreatywny oparty jest na scenie z uniwersyteckiego korytarza, którym podąża atrakcyjna dziewczyna. Na plecach widzimy napis: "78 gr dla wszystkich". Następnie kamera pokazuje dziewczynę z przodu, gdzie na obfitym biuście dostrzegamy napis "39 gr dla Swojaków". Dziewczyna jest uosobieniem oferty, a cały korytarz patrzy na nią z podziwem. Przekaz jest dodatkowo wzmocniony komentarzem lektora: Najlepsze warunki!

Kampania potrwa do końca lutego. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się McCann Ericsson.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"