Z danych AGB NMR dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność relacji z konkursów Pucharu Świata, które odbywały się od listopada ub.r. do marca br., wyniosła 3,63 mln widzów przy udziale TVP 1 w rynku wynoszącym 32,07 proc. Rok wcześniej transmisje gromadziły 3,59 mln oglądających, a udział stacji był na poziomie 31,69 proc.
Spośród wszystkich zawodów w sezonie 2009/2010 najwięcej widzów zgromadziły dwa konkursy w Zakopanem, które oglądało odpowiednio 5,08 mln i 4,61 mln osób.
Wpływy reklamowe z transmisji konkursów wyniosły 20,3 mln zł. Rok wcześniej przychody były na poziomie 18,1 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Widzami zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w minionym sezonie byli głównie mężczyźni, osoby powyżej 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz ludzie z wykształceniem podstawowym i średnim.

Prezentowane średnie dane konkursów Pucharu Świata nie obejmują wyników Turnieju Czterech Skoczni oraz Mistrzostw Świata w lotach narciarskich w Planicy. Ich wyniki są następujące:











