„Śliwkobranie Złotobranie” w promocji Śliwki Nałęczowskiej

Marka Solidarność (Grupa Colian) zapowiedziała akcję promocyjną "Śliwkobranie Złotobranie", w ramach której w punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe niestandardowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej, a w loterii codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych złoconych zawieszek. Akcję przygotowały firmy Kore, Aldentro, Universal McCann i Kolterman Media Communications.

km
km
Udostępnij artykuł:

Promocja "Śliwkobranie Złotobranie", dedykowana pralinom "Śliwka Nałęczowska", rozpocznie się z początkiem września br. W jej ramach w punktach handlowych znajdą się dodatkowe ekspozycje komunikujące naturalność i owocowość produktu. Przewidziano także ogólnopolską loterię konsumencką, w której codziennie do zdobycia będzie 100 złoconych, śliwkowych charmsów.

W loterii biorą udział wszystkie konfekcjonowane opakowania Śliwki Nałęczowskiej, w tym dedykowany akcji kartonik 205 g, kształtem nawiązujący do owocu śliwki. Aby wziąć w niej udział, należy dokonać zakupu przynajmniej jednego promocyjnego produktu, zachować opakowanie i wysłać kod promocyjny spod naklejki lub wnętrza opakowania za pośrednictwem SMS. Zgłoszenia można przesyłać do końca października br.

grafika

Akcja otrzyma wsparcie medialne. Zaplanowano działania w internecie, które obejmą kampanię displayową, w wyszukiwarkach SEM, a także aktywności w blogosferze oraz serwisach Facebook i Instagram. Przewidziano też sponsoring programów telewizyjnych ("Na dobre i na złe", "Pierwsza miłość" i "Koło Fortuny").  Aktywności będą trwały do końca br.

Strategię i kreację przygotowała agencja KORE, która jednocześnie odpowiada za działania w social media. Za lokowanie produktu jest odpowiedzialna agencja Aldentro. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu