Słodycze Wawel w kinach Cinema City w całej Europie Środkowej

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż słodyczy w Polsce, Słowacji, Czechach, Bułgarii, Rumunii oraz na Węgrzech.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Międzynarodowa umowa koncesyjna na sprzedaż słodyczy Wawel w barach kinowych Cinema City to pierwszy etap długofalowej współpracy. Kolejne zakładają rozszerzenie portfolio oferowanych produktów oraz prowadzenie dedykowanych działań promocyjnych.

Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach Wolność Wyboru specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier.

- Koncesja na dystrybucję słodyczy w barach kinowych Cinema City to dla nas ważny międzynarodowy projekt. Kino jest jedną z najpopularniejszych form rozrywki wśród naszych odbiorców, dlatego zdecydowaliśmy się na stałą obecność w Cinema City zarówno w Polsce, jak i innych krajach regionu, gdzie nasze produkty także zyskują swoich miłośników. Obecność w kinach w aż 6 krajach z pewnością zapewni marce Wawel jeszcze większą rozpoznawalność, pozytywny efekt wizerunkowy i rezultaty sprzedażowe - komentuje Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu w firmie Wawel.

Kluczowe produkty Wawel będą wspierane kampaniami kinowymi z atrakcjami Działania w kinach w całym regionie CEE koordynuje dział marketingu Wawel oraz New Age Media.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wawel-slodycze-producent-podwoil-wydatki-marketingowe-22-proc-sprzedazy-trafia-do-biedronki ##

Koncept Wolność Wyboru marki Wawel to różne rodzaje słodyczy tej marki dostępne w specjalnych ekspozytorach, z możliwością komponowania produktów na wagę. W kinach ekspozytory stoją przy barach kinowych, a swoje mieszanki słodyczy klienci mogą ważyć przy kasach. Moduły Wolność Wyboru dostępne są już w ponad 4000 sklepów w całej Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?