RMF FM na czele w Białymstoku, Trójka awansowała na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Trójka i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W okresie od grudnia 2018 roku do maja 2019 roku na pozycji lidera rynku radiowego w Białystoku uplasowało się RMF FM. Stacja ta względem analogicznego okresu rok wcześniej zanotowała wzrost średniego dobowego udziału słuchania z 22,4 proc. do 27,3 proc. - wynika z raportu Radio Track Kantar Polska, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Trójka, która awansowała z piątej lokaty (z 5,8 proc. do 8,6 proc.). Z miejsca drugiego na trzecie spadło Radio ZET (z 11,2 proc. do 7,3 proc.). Na czwartej pozycji uplasowało się Radio Białystok (z 5,6 proc. do 6,3 proc.), które jednak awansowało z szóstej lokaty.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji